Mahsun Kırmızıgül yönetmenliğindeki Mucize, vizyondaki üçüncü haftasında da lider!
 

Mahsun Kırmızıgül'ün dördüncü yönetmenlik deneyimi Mucize, üçüncü vizyon haftasında 369.805 kişiyi sinema salonlarına çekerek zirvedeki duruşunu korudu. Mucize'yi Burak Aksak'ın ilk yönetmenlik deneyimi olan Bana Masal Anlatma takip etmeye devam ediyor: bu hafta 210.555 kişinin izlediği Bana Masal Anlatma'yı takiben ise bu hafta vizyona giren 6 Süper Kahraman'ı görüyoruz. Amerika'da gösterildiği haftalarda gişe rekorları kıran animasyon filmi ülkemizde ilk haftasında 92.167 kişi izlemiş.

Listenin dördüncü sırasındaki Son Umut'a 82.343 bilet kesilmiş. Onu takiben yine ilk haftasında Çılgın Dersane 4: Ada 72.181 kişi tarafından izlenmiş. Dördüncü haftasındaki Yusuf Yusuf adlı komedi filmi bu hafta 66.859 kişi tarafından seyredilirken onu ilk haftasındaki Fatih'in Fedaisi: Kara Murat takip etmiş: 64.289 bilet.


Otomotiv sektörünün en kapsamlı ve prestijli organizasyonu olan “ODD Satış ve İletişim Ödülleri, 2014 Gladyatörleri” heyecanlı ve görkemli bir ödül töreniyle seçildi. Bu yıl 5. kez düzenlenen gecede, yılın en başarılı marka ve çalışmaları ödüle layık görüldü. Zorlu Raffles Otel’de gerçekleşen törene, ODD Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Bayraktar, otomotiv dünyasının saygın temsilcileri, basın mensupları ve davetliler katıldı.
‘2015’e umut ve heyecanla giriyoruz’
 
Gecede konuşma yapan ODD Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Bayraktar, otomotiv sektörünün en önemli organizasyonlarından birini gerçekleştirmenin mutluluğunu yaşadıklarını belirterek şunları söyledi:
 
“2014, daha ilk saatlerinden itibaren bizim için sürprizle başladı. Birçok zorlukla mücadele etmek zorunda kaldık ama sektörümüz çalışanlarının üstün çabaları ve hızlı adaptasyon kabiliyetleri sayesinde, yıkılmadık, senenin sonunu getirmeyi başardık. Son üç aya kadar çok rahat bir nefes alamasak da, şükür ki yılın sonlarına doğru toparlanmayı başardık ve yılı öngörülenin altında bir kayıpla kapattık. Her yılbaşında olduğu gibi, 2015’e de umut ve heyecanla giriyoruz. Uzun zamandan sonra fuarımızı baharda düzenliyoruz, 21 Mayıs günü kurdeleyi hep birlikte keseceğiz. Eminim markaların fuar için çalışmaları şimdiden başladılar bile. 2015 de 2014 gibi yoğun bir yıl olacak. Kısacık bir mola vermeyi, biraz rahatlamayı, gülmeyi, eğlenmeyi hakettik. Bu gecenin gerçekleşmesinde emeği geçen herkese teşekkürlerimi sunar, keyifli bir gece dilerim“.

Rekabet ve heyecan zirveye çıktı

Gecede, “Satış” ve “İletişim” kategorilerinde toplam 18 dalda ödül verildi. Satış Ödülleri, ODD Veri Tabanı’ndaki yıllık satış sonuçlarına göre belirlendi. İletişim Ödülleri kategorisinde “Yılın TV Uygulaması”, “Yılın Gazete Uygulaması”, “Yılın Radyo Uygulaması”, “Yılın Dergi Uygulaması”, “Yılın Dijital ve Sosyal Medya Uygulaması” ve “Yılın Outdoor Uygulaması” www.oddgladyator.com sitesi üzerinden 61 bin 500 adet halkoyu ile ilk 5’e indirildi. Halk oylamasına açık olmayan “Yılın Sosyal Sorumluluk Projesi”, “Yılın PR/Etkinlik Uygulaması” ve “Yılın Entegre İletişim Kampanyası” kategorilerinde ise aday olan tüm çalışmalar değerlendirmeye alındı. En iyiler, jürinin ödül gecesinde canlı olarak gerçekleştirdiği oylamayla seçildi. “Yılın Basın Lansmanı” ödülünü, geçen yıl olduğu gibi otomotiv basınının temsilcileri belirledi. Otomotiv sektöründe uzmanlaşan basın mensupları, kendilerine verilen şifre ve kullanıcı adıyla 2014 yılı içinde en beğendikleri lansmanı seçtiler.

Pazar sonuçları da açıklandı

Otomotiv sektörünün yakından takip ettiği ve heyecanla beklediği 2014 pazar rakamları da aynı gecede açıklandı. Buna göre 2014 yılında otomobil ve hafif ticari araç pazarı, bir önceki yıla göre %10,04 küçülerek 767.681 adetlik bir sonuçla tamamlandı. Bunun 180 bin 350 adedini %4,44 düşüşle hafif ticari araç, 587 bin 331 adedini ise %11,63 düşüşle otomobil satışları oluşturdu.

gldd
Gecede satış kategorisinde ödül alan firmalar, ödüllere paralel olarak hazırlanan ve ODD tarafından onaylanan logoların bir yıllık kullanım hakkına sahip oldu. Oylama sürecinin tamamlanmasının ardından oy verenlerin arasından noter huzurunda yapılan çekilişle toplam 6 kişi iPhone 5S, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy Note 10.1.2014EDI’den birinin sahibi olacak.

Zaytung esprileri, davetlileri neşelendirdi

Mizah yüklü haberleriyle dikkat çeken Zaytung ekibinin katkıları ile tören için eğlenceli filmler hazırlandı. Metinlerini Zaytung ekibinin yazdığı, prodüksiyonunu ise 451 Derece şirketinin gerçekleştirdiği otomotiv sektörü hakkında ilginç noktalara değinen kısa filmler, izleyicilerin beğenisini topladı.
Otomotiv sektörünün yoldaşları geceye destek verdi
 
Otomotiv sektörü ile birlikte yürüyen firmalar, ‘ODD Satış & İletişim Ödülleri, 2014 Gladyatörleri’ gecesinde de sektörü yalnız bırakmayarak geceye destek verdi. Gecenin ana sponsoru Bridgestone ve Lassa olurken, gecenin diğer sponsorları Castrol, Mapfre Genel Sigorta, Turkcell, Kredi Kayıt Bürosu, BASF - The Chemical Company, Otokoç Otomotiv, Türkiye Ekonomi Bankası, GEFCO Lojistik ve KOÇFİNANS oldu.
 
‘’Turkcell Teknoloji Ödülü’’ nün sahibi Subaru oldu

“Turkcell Teknoloji Ödülü”, Turkcell ile birlikte hayata geçirdiği Akıllı Otomobil Platformu ile Subaru markasının oldu. Subaru’nun Türkiye’de satışa sunulan tüm otomobillerine entegre edilebilen akıllı platform sayesinde, hem kullanıcılar hem de yolcular güvenlikten ödün vermeden mobil internet dünyasını yolculuk sırasında kullanabiliyorlar.
İletişim sektörünün deneyimli isimleri değerlendirdi
Gladyatör Ödülleri’nin beşinci yılında değerlendirme Türkiye Halkla İlişkiler Derneği Geçmiş Dönem Başkanı ve Yönetim Kurulu Üyesi Fügen Toksü başkanlığındaki saygın akademisyenlerden ve iletişim sektörünün deneyimli isimlerinden oluşan jüri tarafından yapıldı.

Ödül Alan Gladyatörler

SATIŞ ÖDÜLLERİ

En Hızlı Büyüyen Hafif Ticari Araç Markası: KIA
En Çok Satılan Hafif Ticari Araç Modeli: Fiat Doblo
En Çok Satılan Hafif Ticari Araç Markası: Fiat
En Hızlı Büyüyen Otomobil Markası: Maserati
En Çok Satılan Otomobil Modeli: Renault Fluence
En Çok Satılan Otomobil Markası: Renault
En Çok Satılan Otomobil ve Hafif Ticari Araç Markası: Volkswagen

İLETİŞİM ÖDÜLLERİ
Yılın Televizyon Uygulaması: Fiat / Yeni Fiat Ducato  “Pişmanlar Korosu”
Yılın Gazete Uygulaması: Jeep / “23 Nisan - 4x4 ꞊ Jeep”
Yılın Radyo Uygulaması: Doğuş Otomotiv / “Trafik Hayattır”
Yılın Dergi Uygulaması: Audi / “Audi A4”
Yılın PR/Etkinlik Uygulaması: Ford / “Courierball”
Yılın Dijital ve Sosyal Medya Uygulaması: Renault / “Bırak R-Link Cevaplasın”
Yılın Outdoor Uygulaması: Opel / “Yeni Insignia”
Yılın Sosyal Sorumluluk Projesi: Renault / “Sizin Fikriniz Sizin Projeniz!”
Yılın Entegre İletişim Kampanyası: Mercedes-Benz / Yeni GLA
Yılın Basın Lansmanı: Renault Twizy Lansmanı
Yılın Jüri Özel Ödülü:  Ford / “Yeni Tourneo Courier’’
Yılın Turkcell Teknoloji Ödülü: Subaru  
İnternetin en iyilerini belirleyen Webrazzi Ödülleri 2014’te heyecan sona erdi. Aralarında YouTube üzerinden video üreticilerine içeriklerini daha geniş kitlelerle buluşturma konusunda hizmet veren BuzzMyVideos’un sponsorluğunu üstlendiği “En Başarılı YouTube Kanalı” da dahil olmak üzere 33 farklı kategoride verilen ödülleri kazanan isimler açıklandı.
 
Yarışmanın 33 kategorisi içerisinde toplam 77.297 oy ile en fazla oy kullanılan kategori ise “Yılın En Başarılı Youtube Kanalı” kategorisi olarak dikkat çekti.
 
İnternetin en iyileri, ödüllerini 15 Ocak’ta Avantgarde Hotel Levent'te düzenlenen renkli tören ile aldı.  Webrazzi Ödülleri 2014’te BuzzMyVideos’un sponsorluğunu üstlendiği “En Başarılı YouTube Kanalı” kategorisin de ise WebTekno - http://www.youtube.com/user/webteknotv  birinci seçildi.
Dizayn ve Kodlama DijitalNokta.net